Rabu, 01 Januari 2014

Watch Mijn Vader is een Detective: De Wet van 3 (2011) Full Movie

Storyline





Movie details Mijn Vader is een Detective: De Wet van 3

Release : 2011-07-21
Genre : Adventure, Family
Runtime : 80 minutes
Company :

Cast

Cees GeelasMax
Willeke van AmmelrooyasAurora
Danil BoissevainasChris
Peggy Jane de SchepperasHelen
Tjeerd MelchersasSam
Ellen ten DammeasFemke
Jasmin PasteuningasSterre
Rick MackenbachasOrtwin
Tara HethariaasMara
Jesse FaberasJesse


Search Result :

Mijn Vader is een Detective: De Wet van 3 (2011) - IMDb
Directed by Will Wissink. With Cees Geel, Willeke van Ammelrooy, Danil Boissevain, Peggy Jane de Schepper. When detective Max is hired by fourteen-year-old Mara to ...
Trailer MIJN VADER IS EEN DETECTIVE: DE WET VAN 3 - YouTube
Regie: Will Wissink. Met o.a. Cees Geel, Willeke van Ammelrooy, Daniel Boissevain, Peggy-Jane de Schepper, Tjeerd Melchers, Jasmin Pasteuning en Rick ...
Mijn vader is een detective (2009) - IMDb
Max isn't as good a detective as he thinks. His son Sam's a better sleuth. Together with his tomboy neighbor and a rich baron's son, Sam helps Max search for a stolen ...
Mijn Vader is een Detective! - Kids Film Experience - deel 04 ...
Mijn Vader is een Detective! - Het Geheimzinnige Forteiland. Kids Film Experience - deel 04
bol.com | Mijn Vader Is Een Detective: De Wet Van 3, Willeke ...
In Mijn Vader Is Een Detective: De Wet van 3 maken we kennis met de mysterieuze 14-jarige Mara bij wie het sinds de vermissing van haar moeder spookt.
Mijn vader is een detective: De wet van 3 (2011) - Filminfo ...
Vervolg op Mijn vader is een detective, waarin beste vrienden Sam en Ortwin in aanraking komen met de veertienjarige heks Mara
Cast De Wet van 3 - Cast - Mijn Vader is een Detective - TROS.nl
Detective Max (Cees Geel) is de vader van Sam. Hij probeert sinds zijn scheiding van Sam's moeder goed voor Sam te zorgen. Helaas is hij onhandig in zijn werk ...
Mijn Vader is een Detective 2: De Wet van 3
Wanneer de moeder van de mysterieuze veertienjarige Mara verdwijnt, vraagt ze aan detective Max om haar moeder te zoeken. Mara blijkt een heks te zijn die Sterre, het ...
De plaats voor de filmliefhebber - Online DVD Kijken.nl - Mijn ...
Plot: In Mijn vader is een detective: De wet van 3 maken we kennis met de mysterieuze 14-jarige Mara bij wie het, sinds de vermissing van haar moeder, spookt.
Mijn vader is een detective: Het geheimzinnige forteiland ...
Mijn vader is een detective: Het geheimzinnige forteiland is een Nederlandse speelfilm van regisseur Will Wissink. De film ging op 8 april 2009 in premire.

0 komentar:

Posting Komentar

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More